آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»تبلیغات تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام
تبلیغات تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام-pic1

تبلیغات تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

افزایش تضمینی ممبر تلگرام به چه صورت است؟ تیم تبلیغاتی تبلیغ یاب می تواند به صورت تضمینی برای انواع کانال ها عضو (ممبر) تضمینی جذب کند، روش تبلیغات ما بر اساس پوش نوتیفیکیشن می باشد. نکات مهم: تمامی اعضای ورودی واقعی هستند.

تمامی اعضای با میل خود وارد کانال شما می شوند و هیچ اجباری برای ورود به کانال نیست و باید حتما خود کاربر دکمه عضویت را بزنند. بهترین دارایی ما اعتماد و اطمینان هست؛ این اطمینان می تواند یک رابطه دو طرفه را ایجاد کند، پس ما همیشه پاسخگو شما هستیم. امکان افزایش ممبر کانال شما در یک روز تا 30 هزارتا امکان پذیر است. حداقل میزان سفارش هم 1000 تا تعیین شده است.

افزایش ممبر تلگرام
تبلیغات تلگرامی چگونه است؟ تبلیغ یاب با همکاری با کانال های پر بازدید تلگرام می تواند تبلیغ سایت، کالا و محصول و یا کانالها و شبکه های اجتماعی شما را به عهده بگیرد هزینه های تبلیغات به نسبت شرکت های دیگر بسیار کمتر در نظر گرفته شده چرا که شعار همیشگی تبلیغ یاب"هزینه کمتر، بازدهی بهتر" بوده است

چگونه می توانم از مشاوره رایگان تبلیغ یاب در رابطه با تبلیغات تلگرامی و افزایش ممبر بهره مند شوم؟ با استفاده از راه های مختلف ارتباطی که در سایت قرار داده شده است می توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی و مشاوره تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

پرداخت به چه صورت است؟ هزینه ها قبل از انجام تبلیغات و به صورت یک جا دریافت می گردد. در صورتی که میزان ممبرهای تلگرام شما در زمان تعیین شده به میزان درخواستی نرسد، هزینه پرداختی شما عودت داده می شود.
سفارش تبلیغ :
http://tablighyab.com/telegram.php


آگهی دهنده: tablighyab
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان قم - قم - تبلیغات در قم
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۶
بازدید: 634 بار
ایمیل: