آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»تولید و ساخت لوح تقدیر 88301683-021
تولید و ساخت لوح تقدیر 88301683-021-pic1

تولید و ساخت لوح تقدیر 88301683-021

یکی از خدمات ارائه شده توسط مرکز تخصصی نیوچاپ، طراحی و ساخت تندیس و لوح تقدیر می باشد که امروزه جایگاهی برجسته را در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و تجاری به خود اختصاص داده است.
لوح تقدیر شامل یک نوشتار زیبا روی یک زمینه مناسب است که اعتبار آن با مهر و امضاء یک شخصیت حقیقی یا حقوقی یا یک نهاد با صلاحیت تایید می شود درونمایه نوشتار، سپاسگذاری و گرامیداشت یک کار افتخار آفرین یا تایید به دست آوردن یک جایگاه ارزشمند است
با توجه به این موارد، یکی از حوزه هایی که مرکز تخصصی طراحی و ساخت تندیس نیوچاپ ، با توجه به گسترده بودن و فراگیر بودن آن، در زمینه ارائه خدمات طراحی و ساخت تندیس و لوح تقدیر، به آن توجه ویژه نموده است، حوزه لوح های تقدیر است.
در زمینه لوح های تقدیر، مرکز تخصصی نیوچاپ، با نگاه هنری مبتنی بر شاخص های فرهنگ ایرانی، دستاوردهای منحصر به فردی در این رابطه پدید آورده است. خلاقیت در طراحی تزیینی و طراحی فنی، بهره گیری از تکنیک های گوناگون اجرایی و به کارگیری ابزارهای پیشرفته و مواد اولیه متنوع به آفرینش دستاوردهایی می انجامد که جدای از یک لوح تقدیر، ارزش یک اثر هنری را هم در بر دارد.
www.newchap.ir
021-88301683



آگهی دهنده: گروه نیوچاپ
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: www.newchap.ir
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۲
بازدید: 533 بار
ایمیل: