آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»گروه ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغا
گروه ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغا-pic1

گروه ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغا

تبلیغات و بازاریابی یک سرمایه گذاریست نه یک هزینه؛ اگر ما همراه شما باشیم .
گروه ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغات کیان ، متشکل از اساتید، مدیران و نیروهای متخصص در زمینه های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، تحقیقات بازار و برندینگ می باشد.
گروه کیان بعنوان بازویی مقتدر و توانمند در زمینه های تحقیقات بازار و بازاریابی، آسیب شناسی بازار رقابتی، طراحی و اجرای پلن های بازاریابی وفروش ، طراحی و تولید پکیج های تبلیغاتی خلاقانه و هوشمند ، ارائه دهنده و مجری راهکارهای توسعه برند، استراتژی های بالابردن میزان جذب مشتری، ارتقای سیستم های محیط داخلی کار ، ارتقای زیر ساخت های فروش ، تامین و آموزش نیروی انسانی، سنجش میزان رضایتمندی و ارائه دستور العمل ها و راهکارهای ارتقای سطح رضایت مشتریان و... می تواند شما را در راه رسیدن به اهداف والای توسعه و گسترش کسب و کار ، همراهی نماید.
بعد از عقد قرارداد فی مابین، گروه کیان به عنوان واحد فروش و توسعه بازار در کنار شما قرار گرفته و با ایجاد یک واحد فروش هوشمند و تشکیل اتاق فکر در مجموعه کاری شما و استفاده از تاکتیک ها وتکنیک های بازاریابی و تبلیغات، با یک برنامه ریزی کوتاه مدت یا بلند مدت، کسب وکار شما را در مسیر رشد و توسعه فروش هدایت، مدیریت و کنترل می نماید .
"نتیجه این همکاری افزایش فروش خدمات یا محصولات کسب و کار شما خواهد بود."
ضمنأ یکی دیگر از تخصص های ما این است که آسیب‌های ناشی از هزینه های بی نتیجه تبلیغات را به حداقل کاهش دهیم و با بالابردن میزان اثربخشی، درجه تاثیر گذاری و ضریب نفوذ تبلیغات یکپارچه ، میزان سرمایه گذاری شما را در امر تبلیغات و بازاریابی به یک سرمایه گذاری پر سود تبدیل نماییم ، چون ما معتقدیم تبلیغات یک سرمایه گذاری پر سود است .
"هدف نهایی ما ایجاد انگیزه و گزینش آگاهانه مشتریان در انتخاب خدمات و برند شماست "
بکار گیری شیوه‌های اصولی، اخلاقی ،جدیدترین متد های روز دنیا و همچنین سال ها تجربه ی مدیران گروه کیان ، تضمین موفقیت و ماندگاری برند کسب و کار شما خواهد بود .
از اینکه با ما همراه هستید خرسندیم .


آگهی دهنده: گروه ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغات کیان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - تبلیغات در اصفهان
آدرس: اصفهان.مجتمع تجاری ارگ جهان نما
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۴
بازدید: 1019 بار
ایمیل: