آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»ماکت خودکار
ماکت خودکار-pic1

ماکت خودکار

ماکت خودکار
ماکت خودکار در گروه صنعتی آرسین دکور در مدت زمان ده روز کاری طراحی و اجرا شده است. جنس به کار گرفته شده در این پروژه فایبرگلاس می باشد. این نوع جنس یا متریال در برابر ضربه، رطوبت و … بسیار مقاوم می باشد. رنگ ماکتهای خودکار ضد رطوبت می باشد. ابعاد و وزن تقریبی هریک از ماکت های خودکار در حدود ۲۰۰ سانتی متر و ۱۵ کیلوگرم می باشد.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.



ماکت خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتیماکت سازی – ساخت ماکت – ساخت قطعات فایبرگلاس – سازنده ماکت با فایبرگلاس – ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – خدمات ماکت سازی با فایبرگلاس – ساخت قطعات فایبرگلاس و صنعتی – عکس از ماکتهای خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتی و حجیم – ماکت سازی حرفه ای و صنعتی – آرسین دکور – سازنده ماکت حجیم – ساخت قطعات فایبرگلاس دقیق – سازنده ماکت با فایبرگلاس و رزین – عکس ماکتهای خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتی سه بعدی – ماکت سازی پیشرفته – ساخت ماکت بزرگ – ساخت قطعات فایبرگلاس – سازنده ماکت با فایبرگلاس – شرکت آرسین دکور


آگهی دهنده: arsindecor
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: شهران - بالاتر از فلکه دوم - پاساژ مهدی - طبقه 3 اداری
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۵
بازدید: 1092 بار
ایمیل: