آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»ماکت تجهیزات دندانپزشکی
ماکت تجهیزات دندانپزشکی-pic1

ماکت تجهیزات دندانپزشکی

ماکت تجهیزات دندانپزشکی
ماکت تجهیزات دندانزشکی در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان پانزده روز کاری انجام شده است. ابعاد این ماکت در حدود دو متر می باشد. جنس به کار گرفته شده در این پروژه فایبرگلاس می باشد. فایبرگلاس در برابر ضربه بسیار مقاوم بوده و همچنین بسیار وزن کمی را در نهایت ارائه می دهد چیزی در حدود نه کیلوگرم. رنگ به کار گرفته شده در این ماکت مناسب برای محیط های داخلی می باشد. از این ماکت جهت تبلیغات دستگاه دندانپزشکی در مطب ها و فروشگاه ها استفاده می شود.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.


جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.
ماکت تجهیزات دندانپزشکی – ساخت ماکت تجهیزات دندانپزشکی – ماکت سازی سه بعدی و حجیم – ماکت سازی حجیم – ماکتسازی با فوم فشرده – سازنده ماکت تجهیزات دندانپزشکی – ماکت سازی صنعتی – آموزش ماکت سازی صنعتی – ماکت سازی صنعتی – شرکت ماکت سازی صنعتی – ماکت سازی سه بعدی – ماکت سازی سه بعدی در تهران – شرکت ماکت سازی صنعتی در تهران – ماکت سازی حجیم و صنعتی – آموزش ساخت ماکت تجهیزات دندانپزشکی در تهران – شرکت سازنده ماکتهای تبلیغاتی -ماکت لوازم دندانپزشکی – ماکت سازی حجیم – ماکت سازی حجیم و سه بعدی – آرسین دکور – ماکت سازی صنعتی و حجیم – قیمت ماکت سازی سه بعدی – ماکت تجهیزات دندانپزشکی – خدمات فایبرگلاس – سازنده ماکتهای فایبرگلاس – هزینه ماکت سازی حجیم در تهران – سازنده ماکت لوازم دندانپزشکی – ساخت ماکت لوازم دندانپزشکی – آموزش ماکت لوازم دندانپزشکی – آموزش ماکت سازی سه بعدی – طراحی و ماکت لوازم دندانپزشکی – شرکت آرسین دکور


آگهی دهنده: arsindecor
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: شهران - بالاتر از فلکه دوم - پاساژ مهدی - طبقه 3 اداری
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۶
بازدید: 550 بار
ایمیل: