آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»از چه موادی برای ساخت تابلو ها استفاده م
از چه موادی برای ساخت تابلو ها استفاده م-pic1

از چه موادی برای ساخت تابلو ها استفاده م

ابزارها و مواد مختلف و متفاوتی در تابلو سازی وجود دارد که باعث شده است ، تنوع در این کار بسیار بالا رود ، هر کدام از این ابزارها می توانند یک تنوع خاص و منحصر به فردی را به تابلو ها بدهند .
البته فقط بحث زیبایی تابلو ها مطرح نیست بلکه تابلوها باید بتوانند در همه شرایط آب و هوایی دوام بیاورند و زیبایی خود را حفظ کنند.شاید بتوان به طور قاطع گفت که تابلو سازی یک هنر است. تابلوها را می توان با مواد متفاوت و مختلفی که امروزه در بازار موجود است ، ساخت .
یکی از نکاتی که بعد از ساخت تابلوها باید به آن توجه شود ، مکان نصب تابلو ها است . انتخاب نوع و جنس و رنگ تابلوی ما ، با جایی که قرار است نصب شود مرتبط می شود به طوریکه طراحان با تجربه ( گروه تابلو سازی نامی ) می توانند راهنمایی های سودمندی در این زمینه به شما ارائه دهند .
اگر تابلوها پس از مدت زمان کوتاهی دچار آسیب و خدشه شوند می توانند در زیبایی چهره شهر تاثیر منفی بگذارند . پس دقت در انتخاب جنس ماده استفاده شده در ساخت تابلوها ، بسیار مهم است و این خصوصیت مهم را ، فقط می توان از شرکت های معتبر تابلو سازی (شرکت تابلوسازی نامی ) انتظار داشت.
البته افراد با اهداف و طرز فکرهای مختلفی اقدام به ساخت تابلو ها می کنند و ابعاد ، جنس و ...تابلو را انتخاب می کنند ، مثلا عده ای برای شناساندن کار خود به دیگران تابلو می سازند . امروزه در سراسر دنیا انجام تبلیغات برای معرفی محصول بسیاررایج شده است و همگان به تاثیر و اهمیت تبلیغات پی برده اند تا حدی که بزرگترین و شناخته ترین شرکت های جهان نیز، برای محصولات و یا ارائه خدمات خود به جهانیان ، به انجام تبلیغات روی آورده اند .البته تابلوها دارای انواع و اقسام مختلف و جنس های متفاوتی هستند که در زیر به معرفی مختصر برخی از آنها می پردازیم .
تابلو های فلکسی
یکی از تابلوهایی که نور پردازی در آن نقش اساسی دارد ، تابلوی فلکسی است . امروزه در فلکسی ها از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده می کنند ، مخصوصا اس ام دی ها ، بسیار به صرفه و اقتصادی هستند و دارای عمر طولا نی تر ، راحت بودن نصبشان ، امکان کنترل کردن میزان نورشان و ... هستند .
تابلو های ترموود
در واقع جنس این تابلوها از چوب است که روی آن فرایند های متفاوت و مختلفی انجام داده اند تا مقاومت و پایداری چوب ها را در شرایط مختلف آب و هوایی بالا ببرند . البته در انجام این کار از هیچ ماده شیمیایی کمک نگرفته شده است و سعی کرده اند مراحل این کار ، کاملا طبیعی انجام شود . ترموودها به دو دسته چوب های نرم و سخت تقسیم می شوند . به دلیل انجام پروسه مقاوم سازی در شرایط مختلف آب و هوایی روی آنها ، این چوب ها ، دارای عمر طولانی تر هستند.
تابلو های کامپوزیت
این تابلوها دارای زیره ای از جنس فلز هستند که روی آنها را ورق های کامپوزیتی پوشانده اند . این ورق ها دارای رنگ ها و مدل های مختلفی هستند . کامپوزیت ها دارای وزن سبک ، عمر بالا ، رنگ های مختلف هستند و در جنس های پلیمیری ، فلزی و سرامیکی موجود می باشد .
• تابلوی پلکسی گلس
این تابلوها در واقع همان تابلوهای چلنیوم هستند و تنها فرقشان این است که جنس لبه های حروفشان ، با هم فرق دارد به طوریکه در چلنیوم ها از ماده ای مانند آلومینیوم استفاده می شود و در پلکسی گلاس ها از نوع خاصی پلاستیک شفاف استفاده می کنند .
• تابلوی حروف برجسته استیل
در تابلوهای حروف برجسته از دو نوع ماده استفاده می کنند ، یکی آهن و دیگری استیل است .
این تابلوها را می توان در همه مکان ها اعم از داخلی و خارجی استفاده کرد و بسیار ساده و در عین حال بسیار زیبا هستند.مخصوصا در شب ها می توانند بسیارخیره کننده باشند .
• انواع مختلف لایت باکس ها (برجسته ، کریستالی ، آلومینیومی و ... )
لایت باکس ها جعبه هایی نورانی هستند که می توانند از جنس های مختلف و متفاوتی ساخته شوند و به راحتی می توانیم ، عکس های داخل این جعبه ها را نیز تغییر دهیم . این جعبه ها دارای ضخامت کم ، نصب آسان و... هستند .لایت باکس های آلومینیومی دارای قالبی دورشان از جنس آلومینیوم هستند و روی آن ها را نیز ازشیشه های پلکسی گلاس می سازند .
البته نمونه های اشاره شده در بالا تنها برخی از مواد برای ساخت تابلوها بودند و همان طور که می دانیم در شرکت تابلو سازی نامی ، انواع و اقسام تابلو ها با متریال مختلف ، برای هر نوع سلیقه و نیاز مشتریان ساخته می شود . این شرکت یکی از متخصص ترین شرکت ها در زمینه ساخت تابلو می باشد که همواره سعی کرده با ارائه بهترین کار و کمترین هزینه به نیازهای شما عزیزان پاسخ دهد. برای دریافت راهنمایی های بیشتر ، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .تماس با ما:
.خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064416 || 021-88064417
http://tablonami.com


آگهی دهنده: kazemi1
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: .خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۲۰
بازدید: 627 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.