آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»نحوه تبلیغات در اینترنت - عنوان آگهی
نحوه تبلیغات در اینترنت - عنوان آگهی-pic1

نحوه تبلیغات در اینترنت - عنوان آگهی

یکی از بخشهای مهم تبلیغات و آگهی اینترنتی، عنوان آگهی است. اگر برای آگهی خودتان عنوان مناسبی انتخاب نمائید، به احتمال زیاد بازدهی آن بالاتر خواهد بود.
سعی کنید در عنوان آگهی خودتان تمامی کلماتی که برای کاربر مهم است را ارائه نمائید. یا تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد، توصیف کاملی از محصول مورد فروش یا خدمات ارائه شده به کاربر بدهید.
به عنوان مثال، اگر ساکن اصفهان هستید و تدریس ریاضی دبیرستان انجام میدهید، به جای عنوان آگهی "تدریس ریاضی" عنوان "تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان" مناسبتر است. چون با عبارات بلندتر شانس بیشتری در موتورهای جستجو دارید و در ضمن واقعا کسانی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت می شوند که می توانند مشتریان شما باشند.
اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از آگهی اینترنتی داشته باشید از درج آگهی تکراری و یا آگهی های با عنوان متفاوت و متن یکسان خودداری نمائید.
یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغ خود را به صورت رایگان در آن درج نمائید، همین وب سایت (سودایران) است. وب سایت سودایران بازدید بالایی دارد و از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است.
به منظور درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و آگهی رایگان خود را درج نمائید.


آگهی دهنده: تبلیغات رایگان اینترنتی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۸/۱۷
بازدید: 591 بار
ایمیل: