آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»نحوه تبلیغات در اینترنت - متن آگهی
نحوه تبلیغات در اینترنت - متن آگهی-pic1

نحوه تبلیغات در اینترنت - متن آگهی

متن آگهی بدنه اصلی آگهی است. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی و تبلیغ خود را افزایش دهید، در رابطه با متن آگهی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
- از ثیت آگهی هایی که متن تکراری دارند و فقط عنوان آن را تغییر داده اید پرهیز کنید. این نوع اگهی ها از نظر گوگل و سایر موتور های جستجو تکراری به حساب آمده و ارزشی ندارد. چنین آگهی هایی در نتایج جستجوی گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود و در آخر نتایج جستجو میآید.
- با ترکیب متن چند آگهی قبلی خودتان می توانید آگهی های جدیدی بسازید و با یک عنوان جدید آن را ثبت نمائید. آگهی های ترکیبی از نظر موتورهای جستجو هم تکراری محسوب نمی شوند.
- بهترین روش برای درج آگهی در اینترنت تایپ کردن آن است. هر روز 10 دقیقه وقت بذارید و آگهی ثبت نمائید. بعد از مدتی تاثیر مثبت آن را خواهید دید.
- متن آگهی نباید خیلی کوتاه باشد. متن آگهی حداقل 300 کاراکتر باشد. آگهی هایی با متن آگهی در حد چند کلمه از نظر موتورهای جستجو اسپم به حساب آمده و تاثیری نخواهند داشت.
به منظور درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و آگهی و تبلیغ رایگان خود را درج نمائید.


آگهی دهنده: تبلیغات رایگان اینترنتی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۸/۱۷
بازدید: 513 بار
ایمیل: