آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»نحوه تبلیغات در اینترنت - عکس آگهی
نحوه تبلیغات در اینترنت - عکس آگهی-pic1

نحوه تبلیغات در اینترنت - عکس آگهی

یکی از امکانات جالب و عالی که در تبلیغات و آگهی اینترنتی وجود دارد ولی در انواع تبلیغات دیگر وجود ندارد و یا محدود است، امکان درج عکس برای آگهی می باشد. درج عکس برای آگهی و تبلیغ بازدهی و تاثیر گذاری آن را به شدت افزایش دهد.
ممکن است در کنار یک عنوان و متن مناسب، عکس خوبی که برای آگهی خودتان انتخاب می کنید، باعث شود تا مشتری محصول شما به جای تماس با رقیبتان، با شما تماس گرفته و از شما خرید کند. برای بازدهی بیشتر تبلیغاتتان حتما برای آگهی و تبلیغ خود عکس درج نمائید.
در وب سایت سودایران (همین وب سایت) بعد از آنکه آگهی را ثبت کردید وقتی بر روی لیست آگهی های کلیک می کنید، در مقابل هر آگهی عبارت "عکس آگهی" درج شده است. با استفاده از کلیک بر روی عبارت "عکس آگهی"، برای هر آگهی می توانید عکس ثبت نمائید.
می توانید برای هر آگهی عکس مختص به خود آن آگهی را در نظر بگیرید و یا عکس ثابتی داشته باشید و برای تمامی آگهی ها از آن استفاده نمائید.
به منظور درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت سودایران، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" کلیک نموده و آگهی رایگان اینترنتی خود را درج نمائید.


آگهی دهنده: تبلیغات رایگان اینترنتی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۸/۱۷
بازدید: 604 بار
ایمیل: