آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»چگونگی درج تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده
چگونگی درج تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده-pic1

چگونگی درج تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده

به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.
2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.
3- تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.
4- تبلیغات را باید بخشی از کالا به حساب آورد و مثل یک هزینه تولید با آن رفتار کرد نه یک هزینه فروش؛ و به دنبال آن نباید این بودجه را وقتی دوران دشواری پیش می آید قطع نمود. در تحقیقی که انجام شد، تا سال 1977 درآمد خالص شرکتهایی که تبلیغات را متوقف نکردند بیش از 3 برابر شد. در حالی که، درآمد خالص شرکتهایی که تبلیغات رایگان را در دوران رکود قطع کردند به سختی دو برابر شد.
5- برخی کالاها که بدون تبلیغات، خوب فروش می کنند ممکن است با تبلیغات، بیشتر به فروش بروند و سود بیشتری در پی داشته باشند.

برای درج آگهی رایگان بر روی لینک "درج آگهی رایگان" در بالای این صفحه کلیک نمائید.


آگهی دهنده: درج آگهی رایگان
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۴/۱۲/۱۴
بازدید: 296 بار
ایمیل: