آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟-pic1

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ - اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید مانند سودایران (همین سایت) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. درج آگهی در سودایران پربازده و مفید است.
2- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. در عنوان آگهی مهمترین مزیت و ویژگی برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود.
3- متن آگهی خودتان را کامل و متقاعد کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند. از نظر گوگل هم متن های زیر 250 کلمه اسپم به حساب می آید.
4- عکس و تصویر مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید.
5- حین ثبت آگهی گروه مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. این امر باعث می شود که در صفحات مرتبط با آگهی شما تبلیغاتی که ثبت کرده اید نشان داده شود.
6- تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. درج آگهی در سودایران رایگان است و تعداد زیادی آگهی می توانید ثبت نمائید. آگهی های متفاوت با متن متفاوت ثبت کنید و احتمال جذب مشتری خودتان را بیشتر کنید.
7- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و اهمیت آنها را کاهش می دهند.
برای درج آگهی در سایت سودایران بر روی عبارت درج آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.


آگهی دهنده: free-ads
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۷/۹/۱۲
بازدید: 3151 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.