آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»چگونه تبلیغات موثر و پربازده داشته باشیم
چگونه تبلیغات موثر و پربازده داشته باشیم-pic1

چگونه تبلیغات موثر و پربازده داشته باشیم

چگونه تبلیغات موثر و پربازده داشته باشیم؟ - برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید درج نمائید. با درج تبلیغات در یک سایت پربازدید آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.
یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای آگهی رایگان اینترنتی سایت سودایران (همین وب سایت) است. سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. درج تبلیغات در سایت سودایران موثر و مفید و پربازده است. سایت سودایران تا سال 95 بیش از 60000 آگهی ثبت شده دارد. شما نیز آگهی خودتان را در سودایران درج نموده و کسب و کارتان را رونق ببخشید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید.
یکی از موارد بسیار مهمی که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت باید در نظر بگیرید عنوان آگهی و تبلیغ شماست. اولا بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید بر روی آگهی شما کلیک کرده و از بین صدها آگهی مشابه آگهی شما، بر روی تبلیغ شما کلیک خواهند کرد. ثانیا اگر عنوان شرکت خودتان را یا محصول خودتان را در عنوان آگهی ارائه کرده باشید، کسانی که عنوان آگهی شما را می بینند می دانند که درباره چیست و احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد.
برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی به سایت سودایران مراجعه نمائید. در سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید درج کنید. ثبت آگهی در سودایران رایگان است. اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای ثبت آگهی و تبلیغات در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نمائید.
مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.
برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
برای ثبت آگهی در سایت معتبر و پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.


آگهی دهنده: free-ads
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۴/۲
بازدید: 1806 بار
ایمیل: