آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»حوله تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، پاوربانک
حوله تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، پاوربانک-pic1

حوله تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، پاوربانک

حوله تبلیغاتی
حوله به عنوان یکی از پرکاربردترین و مهم ترین لوازم شخصی و بهداشتی میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای شرکت یا برند شما باشد. به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد حوله و مانگاری طولانی مدت آن ، تبلیغ شرکت یا محصول شما بر روی حوله میتواند باز دهی قابل توجهی برای شما داشته باشد.
حوله های تبلیغاتی معمولا به صورت حوله دورونخ و یا یک رو مخمل تولید میشود . از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند.
از لحاظ دوام و کیفیت و همچنین آبگیر بودن حوله ، حوله های تبلیغاتی دو رو نخ بهتر هستند و قیمت مناسب تری نیز دارند ولی در مقابل حوله های مخملی زیبا ترند ولی آبگیری کمتری نسبت به حوله های دو رو نخ داشته و سریعتر کیفیت خود را از دست میدهند
-----------------------------
کتاب نفیس
یکی از زیباترین و بهترین هدایا در فرهنگ ما ایرانیان کتاب های با ارزشی چون قرآن و دیوان اشعار شاعرانی چون حافظ و مولانا و سایر بزرگان فرهنگ و ادب ایران زمین بوده و خواهند بود و بی شک جزو اولین انتخاب هر ایرانی برای هدیه دادن می باشند. ما نیز تمامی تلاش خویش را نموده ایم تا مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین این آثار را به شکلی زیبا و در خور یک هدیه تبلیغاتی ماندگار ارائه دهیم.
77629420-3
-----------------------------------
فلاسک تبلیغاتی
فلاسک تبلیغاتی یکی از هدایای با ارزش میباشد که معمولا" از این هدیه تبلیغاتی میتوان برای هدیه دادن به هر کسی که چای میل میکند استفاده کرد، بنابراین فلاسک تبلیغاتی را میتوان به همه اشخاص جامعه هدیه داد و هدیه ای بسیار جذاب بشمار می آید.
فلاسک تبلیغاتی بسیار مناسب هدیه دادن به رانندگان برای شرکت ها و موسسات تولیدی وسایل نقلیه و یا قطعات خودرو بسیار مناسب میباشد.
77629420-3
------------------------------
کیف تبلیغاتی
کیف های تبلیغاتی امروزه در سراسر دنیا به یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل گردیده اند و بدلیل تنوع بسیار بالا در فرم، شکل، جنس، رنگ، قیمت و نوع کاربری کیف های تبلیغاتی، گستره بزرگی از مقاصد تبلیغاتی را پوشش داده است و انواع آن شامل انواع کیف های اداری، کیف های مدرسه ای، کیف کامپیوتر و لب تاب، کیف های سفری، کیف های مسافرتی، کوله پشتی و کیف های ورزشی، کیف های دوستدار محیط زیست، کیف های همایش و سمینار، کیف های مخصوص مناسبت های مختلف و بسیاری دیگر می گردد که باعث همه گیر شدن استفاده از این هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کارآمد با میزان اثربخشی بالا گردیده است.
77629420-3
-----------------------------
هدیه تبلیغاتی روزدنیا
پاوربانک - هدیه تبلیغاتی روزدنیا
پاوربانک !!! وسیله ای ضروری در سفر

پاوربانک مخصوص دوستداران تکنولوژی ، حتما در سفر و یا گردش های داخل شهر با کم شدن شارژ باطری موبایل و تبلت مواجه شدین و یا حتی موبایتون خاموش شده و تماس های مهم رو از دست دادین ، راه حل پیشنهادی فروشگاه تابان به شما، استفاده از «« پاوربانک »»هست.
پاور بانک به عنوان یک منبع ذخیره انرژی ست که به راحتی قابل حمل و در هر جایی به آسانی موبایل و تبلت رو بدون نیاز به برق شارژ می کنه. فروشگاه تابان با ارائه طرحهای متنوع پاوربانک ها از قبیل خورشیدی، اسپرت ، عروسکی totoro و کلاسیک با گارانتی در خدمت شماست .
www.tabanshop.com
051-37268497
09105107020
09105107040


آگهی دهنده: تبلیغات
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۳/۹
بازدید: 431 بار
ایمیل: