آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»انواع هدایای تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی
انواع هدایای تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی-pic1

انواع هدایای تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی

چتر تبلیغاتی
چاپ لوگو و طرح خاص سازمان یا شرکت ، با کیفیت عالی بر روی انواع چترهای تبلیغاتیقرار میگیرد.شرکت تبلیغات فعدی مجهز به دستگاه های پیشرفته چاپ و کادری مجرب و متعهد و سابقه همکاری با برندهای معتبر ( ال جی – سونی – میهن – کاله – کالبر – پگاه – مدیران خودرو – زر ماکارون – گلرنگ و ... ) آماده همکاری با کلیه کارخانجات ، برندها ، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.فروش چتر مناسب برای هدیه تبلیغاتی ، قابلیت چاپ انواع برند و لوگو تبلیغاتی مناسب برای تبلیغات شرکت ها ، کنگره ها و سمینارها ، نمایشگاه بین المللی اعیاد و مراسم شما. اگر به فکر یک تبلیغ ماندگار ، چشم گیر و کم هزینه هستید کافی است همین الان سفارش دهید .
77629420-3
----------------------------------
خودکار تبلیغاتی
خودکار تبلیغاتی خودکار تبلیغاتی از مناسب ترین ابزارها در امر تبلیغات و بازاریابی ارسال هدایا به مناسبت های گوناگون به مشتریان و یا همکاران می باشد. استفاده از خودکار تبلیغاتی، به عنوان یکی از روشهای مهم در تبلیغات به شمار می رود و جایگاه بسیار مهمی را در برنامه ریزی تبلیغاتی به خود اختصاص می دهد، چراکه تاثیر به سزایی در امر بازاریابی یک برند و یا کالای شرکت شما خواهد داشت.خودکارهای تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای ماندگاری در یادهاست انتخاب درست یک هدیه تبلیغاتی به معرفی و ماندگاری شما در ذهن مخاطبان کمک شایانی خواهد کرد.
77629420-3
-------------------------------
تیشرت تبلیغاتی
امروزه با وجود پیشرفت های حاصل شده در صنعت تبلیغات هنوز از تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین موارد یاد میشود. در ادامه چند نکته را که می بایستی در انتخاب تیشرت تبلیغاتی درنظر گرفت را بررسی می کنیم.

کیفیت : اشتباهی که بسیاری شرکت ها به علت کمبود بودجه به آن دچار میشوند انتخاب تیشرت های ارزان و بی کیفیت می باشد.
یک تیشرت تبلیغاتی با لوگوی شما نمودی از کسب و کار شما می باشد و چه بسا کیفیت این تیشرت به کیفیت کسب و کار شما تعمیم داده شود. قطعاً تیشرت تبلیغاتی باکیفیت پیامی با مضمون کیفیت بالای محصولات و خدمات شما به مشتری القاء خواهد کرد.
77629420-3
---------------------------
پاور بانک تبلیغاتی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی ها و تبلت های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، با آنکه استفاده از این وسیله ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آنها می باشد.
شرکت تبلیغات فعدی لوگو و یا متن دلخواه شما را با استفاده از بروزترین دستگاه های پیشرفته چاپ،چاپ تامپو و چاپ لیزر(بدون محدودیت سایز ورنگ) بر روی پاور بانک حک ویا چاپ میکند.
پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کارآمد و مصرفی که توانسته گوی سبقت را از سایرهدایای تبلیغاتی برباید وسهم بزرگی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی را به خود اختصاص بدهد.
------------------------------
فلش مموری
فلش مموری تبلیغاتی یکی از نو آوری های مفید در زمینه هدایای تبلیغاتی است. ذخیره سازی اطلاعات با ظرفیت های متفاوت ومتناسب با نیاز مشتری یکی از نکات مثبت در بازاریابی تبلیغاتی این وسیله می باشد . فلش مموری تبلیغاتی یکی از ابزارهای مفید و ماندگار برای مشتریان است و در اثر بخش بودن تبلیغات تاثیر بسزایی دارد. نگهداری آسان و ذخیره اطلاعات مورد نیاز ودر دسترس بودن در صورت نیاز از ویژگی های کاربردی فلش مموری تبلیغاتی است.
77629420-3
--------------------------------
ست مدیریتی

همان طور که از نام این محصول پیداست جهت مدیران و کارمندان ارشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ست مدیریتی از انواع مختلفی برخوردار است که به تناسب ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود. ست مدیریتی می تواند از نوع ست مدیریتی چرم طبیعی ، ست مدیریتی مصنوعی ، ست مدیریتی فلزی ، ست مدیریتی چوبی و غیره باشد. این ست های مدیریتی شامل ست مدیریتی دوتکه، سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که ازست مدیریتی خودکار، ست مدیریتی جاکلیدی ، ست مدیریتی کیف پول جیبی یا ست مدیریتی کیف پول پالتویی ، ست مدیریتی جاکارتی ، ست مدیریتی فلش مموری و غیره تشکیل می شود. ست مدیریتی تبلیغاتی می تواند شامل کتاب نفیس حافظ یا مثنوی مولوی به همراه هر هدیه تبلیغاتی که مورد نظر مشتری باشد تشکیل شود. ست مدیریتی رومیزی از انواع دیگر ست مدیریتی تبلیغاتی می باشد که می تواند از اقلام کازیه، زیردستی، پاکت بازکن، پایه چسب، دستگاه پانچ، جاقلمی، جا یادداشتی، دستگاه دوخت و غیره در آن استفاده شود.

در مجموع ست مدیریتی تبلیغاتی هدیه ای بسیار ویژه و ارزشمند می باشد که در مجموعه هدایای تبلیغاتی جایگاه خاص خود را دارد. هدایای تبلیغاتی شرکت تبلیغات فعدی مجموعه ای از بهترین ست های مدیریتی تبلیغاتی را تهیه و در اختیار دارد که در صورت نیاز به مشتریان گرامی و همکاران محترم قابل ارائه می باشد.
-------------------------------------
ساعت مچی تبلیغاتی
ساعت مچی تبلیغاتی
ساعت مچی
از دیگر هدایای تبلیغاتی که در قالب ساعت تبلیغاتی عرضه میشود ، میتوان به نوع ساعت مچی اشاره کرد ساعت مچی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلغاتی زیبا و به عنوان هدیه تبلیغاتی که همیشه به همراه افراد میباشد میتواند نقش بسزای در جهت به یاد ماندن لوگو شما در اذهان باشد.
77629420-3
------------------------------
جاکلیدی تبلیغاتی
جاکلیدی تبلیغاتی
جاکلیدی تبلیغاتی
از دلایل انتخاب جاکلیدی تبلیغاتی در میان انواع هدایای تبلیغاتی علاوه بر ارزان بودن و هزینه پایین این هدیه تبلیغاتی، تنوع در جنس ، شکل ، فرم و رنگ می باشد و با توجه به تنوع زیادی که در انواع جاکلیدی تبلیغاتی مثل جاکلیدی فلزی تبلیغاتی ، جا کلیدی چرمی ، جا کلیدی پلی استر، جا کلیدی چوبی ، جاکلیدی های ابزار دار ، جاکلیدی چراغ قوه یا جاکلیدی تست اسکناس و ... وجود دارد می توان در هر مناسبت و منظوری از آنها استفاده کرد. طول عمر بالا و همه گیر بودن استفاده از جاکلیدی های تبلیغاتی نیز از مزایای دیگر این هدیه تبلیغاتی ارزان و مفید می باشند.
شرکت تبلیغات فعدی به عنوان وارد کننده جا کلیدی و همچنین تولید کننده جاکلیدی چرم و جاکلیدی پلاستیکی و نیزجاکلیدی فلزی با بیش از 1500 نوع جاکلیدی تبلیغاتی آماده همکاری با شما بزرگواران را دارد
77629420-3


آگهی دهنده: تبلیغات
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۳/۹
بازدید: 540 بار
ایمیل: