آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»ساک تبلیغاتی، استند، فلش مموری
ساک تبلیغاتی، استند، فلش مموری-pic1

ساک تبلیغاتی، استند، فلش مموری

ساک تبلیغاتی
کسی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها،تبلیغات خود را متوقف میکند مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.(هنری فورد)
گروه تبلیغاتی آریاکاور با تلاش جمعی از جوانان خلاق و متخصص در زمینه تبلیغات ، فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع ساک تبلیغاتی ، کاور کت و لباس عروس ، کیسه برنج و ... از سال 1380شروع نموده و برای رسیدن به اهداف تجاری و جلب رضایت مشتریان با تکیه بر تجارب ، استفاده از سیستم های نوین و قیمت بسیار مناسب توانسته ایم سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص دهیم.
09117473627
http://ariacover.com/
--------------------------------
آرتان استند طراحی و تولید استند محصول و تبلیغاتی
این استند در اماکن مختلف، همچون فروشگاه ها، مغازه ها، کنار درب ورودی رستوران و ... فرار می گیرد.

زیبایی، جذابیت، و توانایی به دل نشستن از ضرورت های استند کاتالوگ است. علاوه بر این که مشتری با مطالعه کاتالوگ به اطلاعاتی دست پیدا خواهد کرد، خود استند نیز میتواند با داشتن طراحی مناسب شکل، دیوارهای کناری، و تاج، نقش بسزایی در معرفی محصول یا برند داشته باشد.
22631761
--------------------------
فروش فلش مموری های تبلیغاتی
در دنیای امروز که تبلیغات جز ارکان مهم موفقیت در هر کسب و کاری محسوب می شود یکی از بهترین روش ها تبلیغ از طریق فلش های تبلیغاتی است. فلش مموری های تبلیغاتی ترکیبی از دو ایتم فلش مموری و هدیه تبلیغاتی می باشند. فلش مموری که امروزه یکی از اجزایی اصلی هر زندگی محسوب می شوند می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات شما باشند. تنوع بسیار بالای فلش مموری های تبلیغاتی از دیگر امتیازات این محصولات می باشد.
88872484 - 09122186670


آگهی دهنده: تبلیغات
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۴/۳۰
بازدید: 465 بار
ایمیل: