آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
پاوربانک-pic1

پاوربانک

پاوربانک تبلیغاتی

برای شارژ دستگاه های الکترونیکی دقیقا می توان شارژ مورد نیاز را در یک وسیله مخصوص ذخیره نموده به همراه خود داشته باشیم تا در موقع نیاز از آن استفاده کنیم. نام این وسیله پاور بانک است.این محصول، پاور بانک ، نام آن از دو لغت لاتین پاور و بانک گرفته شده که به معنی بانک انرژی می باشد.نحوه کار این محصول به این صورت است که در ابتدا به وسیله یک شارژر، انرژی برق خود را در خود ذخیره می کند.

ظرفیت پاور بانک به زبان ساده میزان شارژری است که یک پاور بانک در خود نگه می دارد و میزان شارژدهی پاور بانک بستگی به وسیله ای دارد که در حال شارژ توسط پاور بانک است. پاور بانک شرکت فعدی با گارانتی یکساله تعویض ارائه می گردد. و به همراه محصول کارت گارانتی خریدار عرضه می گردد، کلیه کارت های گارانتی و پاور بانک های شرکت تبلیغات فعدی دارای هولوگرام مخصوص می باشند.

شرکت تبلیغات فعدی لوگو و یا متن دلخواه شما را با استفاده از بروزترین دستگاه های پیشرفته چاپ،چاپ تامپو و چاپ لیزر(بدون محدودیت سایز ورنگ) بر روی پاور بانک حک ویا چاپ میکند
پاوربانک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کارآمد و مصرفی که توانسته گوی سبقت را از سایرهدایای تبلیغاتی برباید وسهم بزرگی از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی را به خود اختصاص بدهد.
پاور بانک تبلیغاتی منبع تغذیه همراه، بدلیل حجم و وزن کم انتخابی مناسب جهت رفع شارژ موبایل و تبلت و...می باشد. پاوربانک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بسیار مفید و کارا گزینه ای مناسبی به نظر میرسد. پاور بانک ها با حجمهای مختلف و تنوع و زیبایی در طراحی، سلایق مختلف مخاطبان را پوشش می دهند. پاوربانک در واقع یک باتری همراه است که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مختلف استفاده نمود


آگهی دهنده: تبلیغات فعدی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۲۸
بازدید: 868 بار
ایمیل: