آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تبلیغات»جعبه پذیرایی
جعبه پذیرایی-pic1

جعبه پذیرایی

جعبه پذیرایی تبلیغاتی
جعبه چوبی پذیرایی در مدل های متنوع یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی و به عنوان یک هدیه لوکس به شمار می آید. جعبه پذیرایی چوبی ساخته شده از بهترین نوع چوب و یراق آلات درجه یک هدیه ای ماندگار نزد هدیه گیرنده میباشد. داخل جعبه پذیرایی تبلیغاتی را می توان با انواع چای کیسه ای، نسکافه، تنقلات و یا هر محصول دیگری پر کرد. همچنین این هدیه تبلیغاتی مناسب قرار گرفتن روی میز کار، میز کنفرانس و... میباشد.
جعبه پذیرایی تبلیغاتی
پذیرایی از مهمان یکی از چیزهایی است که همه‌ مان به آن اهمیت می‌دهیم. نحوه‌ ی انجام این کار و وسایل پذیرایی مان به همان اندازه مهم هستند. یک جعبه زیبای چوبی از جنس طبیعت می ‌تواند در این راه به ما کمک کند، وحس خوبی را به شما القا می نماید
جعبه پذیرایی تبلیغاتی
امروزه ظروف چوبی به عنوان ظروف تزئینی در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند استفاده از ظروفی زیبا و چشم نواز بیش از گذشته در نظر همگان است.جنس جعبه چای ،جعبه تنقلات ، جعبه پذیرایی و هدایایی تبلیغاتی کادوخانه از چوب گردو و راش است،طرح‌های طبیعی روی چوب گردو و راش در کلیه سطوح قابل رویت است.این نقش‌ها جلوه زیبا، طبیعی و بینظری را به جعبه چای ،جعبه تنقلات ، جعبه پذیرایی و هدایایی تبلیغاتی کادوخانه داده است. چوب گردو و راش با بافت ریز و رنگ قهوه ای و نقوش زیبای خود جز چوب‌های بادوام است. از دیرباز این چوب ها نیمه سنگین و نیمه سخت در کارهای هنری و تزیئنی، تهیه روکش و همینطور ساخت آلات موسیقی توجه طراحان را به خود جلب کرده است. در روزمرگی و هرج و مرج‌های دنیای امروز استفاده از ظروفی چوبی با طراحی‌هایی مینیمال در خانه‌های خود آرامش و سبکی را به فضای زندگی می‌آورند.


آگهی دهنده: تبلیغات فعدی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۲۹
بازدید: 768 بار
ایمیل: