آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
تیشرت-pic1

تیشرت

تیشرت تبلیغاتی

امروزه با وجود پیشرفت های حاصل شده در صنعت تبلیغات هنوز از تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از موثرترین موارد یاد میشود. در ادامه چند نکته را که می بایستی در انتخاب تیشرت تبلیغاتی درنظر گرفت را بررسی می کنیم.

کیفیت : اشتباهی که بسیاری شرکت ها به علت کمبود بودجه به آن دچار میشوند انتخاب تیشرت های ارزان و بی کیفیت می باشد.
یک تیشرت تبلیغاتی با لوگوی شما نمودی از کسب و کار شما می باشد و چه بسا کیفیت این تیشرت به کیفیت کسب و کار شما تعمیم داده شود. قطعاً تیشرت تبلیغاتی باکیفیت پیامی با مضمون کیفیت بالای محصولات و خدمات شما به مشتری القاء خواهد کرد.
درست است که افراد از دریافت هدیه تبلیغاتی خرسند می شوند منتها به همان اندازه هم از دریافت هدیه ای که دارای استاندارد های کیفی مطلوب نیست ناامید میگردند! در این زمان نه تنها مصرف کننده از داشتن یک هدیه مناسب محرم شده است بلکه پیامی هم که قرار بوده به واسطه ی این هدیه تبلیغ شود از دست رفته است. به بیان دیگر اگر مصرف کننده ، کیفیت تیشرت تبلیغاتی را دوست نداشته باشد آن را به تن نخواهد کرد و در نتیجه تبلیغی هم انجام نخواهد شد.

همچنین توجه داشته باشید همراه تیشرت با کیفیت تر عمر طولانی تر خواهد داشت و درنتیجه پیام تبلیغاتی شما بیشتر دیده خواهد شد.

رنگ : انتخاب رنگ مناسب قدم بعدی می باشد. دو سوال در ضمینه مطرح می باشد: آیا رنگ انتخابی من ، با رنگ کسب و کار و یا لوگوی شرکت من هم خوانی دارد و پیام مناسب را انتقال می دهد؟ و سوال بعدی: آیا رنگ انتخابی من مناسب مصرف کننده می باشد یا خیر. مسلماً جنسیت ، گروه سنی و طبقه اجتماعی و فرهنگی مواردی هستند که باید آنها در مد نظر قرار داد.

طرح تی شرت: در مورد طرح تیشرت و محل قرار گرفتن تبلیغات باید نهایت دقت بکار رود. باید بدانید بیشتر افراد علاقه ندارند که به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی متحرک دیده شوند و ترجیح می دهند تیشرتی بپوشند که مارک و لوگوی روی آن کوچک و شکیل باشد. لوگوی روی تیشرت این افراد نه باید آنقدر بزرگ و آزاردهنده باشد نه آنقدر کوچک که دیده نشود. البته این ملاحظه در مورد تیشرت هایی که توسط خود کارکنان پوشیده می شود وجود ندارد.


آگهی دهنده: محمدرضا فعدی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - تبلیغات در تهران
آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
به روز شده در:۱۳۹۵/۷/۶
بازدید: 365 بار
ایمیل: